шаблоны joomla

top2

Πρόγραμμα Σπουδών

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:Ανατομία-Φυσιολογία της
Ακοής,Ομιλίας,Λόγου (Α3)
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
3 ώρες θεωρία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ:

5

ΤΥΠΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:Α
ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:Υποχρεωτικό
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑΚανένα

Σκοπός και στόχοι του μαθήματος

  • Να αποκτήσουν οι φοιτητές βασικές γνώσεις για τη δομή του ανθρώπινου σώματος, του κυττάρου, των ιστών, των οργάνων και των συστημάτων που τα αποτελούν.

  • Να γίνει κατανοητό από το φοιτητή, πώς αυτό το πολύπλοκο σύνολο δομών είναι σε θέση να αλληλεπιδρά και να συνεργάζεται με το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον ώστε να προσαρμόζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ποικίλες λειτουργίες του στις εκάστοτε συνθήκες, και να υπάρχει συνεχώς άρτια επικοινωνία μεταξύ των επιμέρους συστημάτων, οργάνων, ιστών και, τελικά, κυττάρων.

Περιγραφή του μαθήματος  

Δομή και φυσιολογική λειτουργία του κυττάρου και των οργανιλίων του, τρόποι μεταφοράς απαραίτητων ή άχρηστων ουσιών, ένδο και εξωκυττάρια, σχηματισμός και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ιστών, οργάνων και συστημάτων, δομικές και λειτουργικές διαφορές των μερών του μυοσκελετικού συστήματος.
Μηχανισμός δημιουργίας και μεταφοράς ωευρικών ερεθισμάτων, δομή και λειτουργία του εγκεφάλου, του νωτιαίου μυελού, του αυτόνομου νευρικού συστήματος και των περιφερικών νεύρων. 
Δομή του ωτός και του οφθαλμού, δημιουργία ηχητικών/φωτεινών κυμάτων και νευρικών σημάτων ήχου/όρασης καθώς και των υπόλοιπων αισθητηρίων οργάνων.
Αναπνευστικό σύστημα με έμφαση στα μέρη της ρινικής κοιλότητας, της στοματικής κοιλότητας και του λάρυγγα και οι μεταβολές τους για την παραγωγή ήχου. 
Καρδιά και μεγάλα αγγεία, τα κύτταρα του αίματος και του ανοσιοποιητικού συστήματος καθώς και οι μηχανισμοί ανοσίας. 
Τα μέρη του πεπτικού και ουροποιητικού συστήματος καθώς και η λειτουργία απορρόφησης θρεπτικών ουσιών και απέκκρισης επιβλαβών.

Βιβλιογραφία
      • Lippert, H. (1993) Ανατομική (5η Έκδοση). Αθήνα: Εκδόσεις Παρισιάνου.

Αλλαγή γλώσσας

Ανακοινώσεις

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prev Next

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες



e-classestudents2Netques