шаблоны joomla

top2

Πρόγραμμα Σπουδών

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:Κλινική Άσκηση Β1 (ΣΤ3Α & ΣΤ3Β)
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
10 ώρες εργαστήριο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ:7
ΤΥΠΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΣΤ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:Κατα επιλογή Υποχρεωτικό
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑΔιαταραχές της Κατάποσης - Δυσφαγία [Δ3]
Κλινική 'Ασκηση Α1 [Δ4Α ή Ε6Α],
Κλινική Άσκηση Α2 [Δ4Βή Ε6Β]

Σκοπός και στόχοι του μαθήματος 

  • Να αναπτύξουν οι φοιτητές τις ικανότητες για εφαρμογή ανιχνευτικών τεστ της 
    επικοινωνίας.
  • Να αναπτύξουν τις ικανότητες εφαρμογής τεστ μαθησιακών ικανοτήτων.
  • Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν διάφορα τεστ αξιολόγησης διαταραχών της 
    επικοινωνίας σε παιδιά.
  • Να είναι σε θέση να αξιολογούν τις  διαταραχές κατάποσης.
  • Να μπορούν να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν το κατάλληλο θεραπευτικό πρόγραμμα για κάθε τύπο διαταραχής της επικοινωνίας και κατάποσης.
  • Να σχεδιάζουν την ιεραρχία θεραπείας και να την εφαρμόζουν.
  • Να θέτουν καταλλήλους στόχους.
  • Να είναι ικανοί να επικοινωνούν με τα άλλα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας.
  • Να είναι ικανοί να διατηρούν το αρχείο του ασθενή και να γράφουν κλινικές γνωματεύσεις και πρόοδο θεραπείας.

Περιγραφή του μαθήματος 

Κατάρτιση των φοιτητών σε ανιχνευτικά τεστ ομιλίας, λόγου και ακοής, σε τεστ αξιολόγησης μαθησιακών διαταραχών, σε τεστ αξιολόγησης διαταραχών της επικοινωνίας (κυρίως φωνολογικών, γλωσσικών, ροής της ομιλίας, απραξίας, δυσαρθρίας) που παρουσιάζονται σε παιδιά, καθώς και στη ανάπτυξη και εφαρμογή του κατάλληλου θεραπευτικού προγράμματος ήτοι, βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι, κλινική αιτιολόγηση, δομή ιεραρχίας θεραπείας, δομή συνεδρίας και οργάνωση πλήρους αρχείου για κάθε για κάθε τύπο των παραπάνω διαταραχών της επικοινωνίας και κατάποσης.

1. Εφαρμογή ανιχνευτικών τεστ ομιλίας, λόγου και ακοής σε παιδιά. 
2. Εφαρμογή τεστ μαθησιακών ικανοτήτων σε παιδιά σχολικής ηλικίας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
3. Εφαρμογή τεστ αξιολόγησης διαταραχών της ομιλίας, λόγου, ροής της ομιλίας, απραξίας, δυσαρθρίας. 
4. Ανάπτυξη και εφαρογή του κατάλληλου προγράμματος θεραπείας.

Οι θεματικές ενότητες που θα καλυφθούν ανά πλαίσιο στις  επτά εβδομάδες είναι οι εξής:

  • Νηπιαγωγείο
  • Θεραπεία των φωνολογικών και αρθρωτικών διαταραχών
  • Θεραπεία των διαταραχών στην δομή του λόγου
  • Θεραπεία των διαταραχών χρήσης του λόγου
  • Θεραπεία των αναπτυξιακών διαταραχών ομιλίας, φωνής  και κατάποση στην νηπιακή ηλικία
  • Θεραπεία των διαταραχών της ροής του λόγου
  • Δομή θεραπευτικού προγράμματος στην νηπιακή ηλικία
  • Δημοτικό Σχολείο
  • Θεραπεία των  γλωσσικών διαταραχών στην σχολική ηλικία
  • Θεραπεία των διαταραχών ανάγνωσης και γραφής
  • Θεραπεία των Γνωστικών,γλωσσικών και μαθησιακών διαταραχών στην σχολική ηλικία
  • Θεραπεία των διαταραχών χρήσης του λόγου στην σχολική ηλικία
  • Θεραπεία των αναπτυξιακών διαταραχών ομιλίας, φωνής  και κατάποσης στην σχολική ηλικία  
  • Δομή θεραπευτικού προγράμματος στην σχολική ηλικία
Βιβλιογραφία
  • Hedge, M.N. Οδηγός Λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Εκδόσεις Παρισιάνου 
  • Hedge, M.N. & Davis, D. (2009):Clinical methods and practicum in speech- language pathology.(5nd Edition). Cengage Learning 
  • Roth, F. Εγχειρίδιο Θεραπείας για Λογοθεραπευτές, Εκδόσεις Γκότσης

Αλλαγή γλώσσας

Ανακοινώσεις

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες



e-classestudents2Netques